معروف ترین کافه های استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روزها همه جای دنیا پر شده از کافه های رنگارنگ و قشنگ، کافه هایی که آرامش درون آن ها موج میزنه!! خیلی ها به تازگی به کافه رفتن علاقه مند شده اند و اکثر وقتشان را در آنجا میگذرانند. رفتن به کافه میتواند کمک بسیار بزرگی به روحیه ما انسان ها بکند چرا که با نشستن حداقل یک ساعت در کافه و دیدن آدم های مختلف از افکاری که ذهنمان را درگیر کرده اند دور میشویم. حال اگه شما قصد سفر به خارج از ایران را دارید مثلا استانبول، من در این مقاله بهترین کافه های استانبول که میشناسم پیشنهاد میکنم تا وقتی به این شهر پر از رمز و راز رفتی، بتوانی از جالب ترین و باحال ترین کافه هاش استفاده کنی!

شهر استانبول که یکی از شهر های بزرگ و توریستی ترکیه است و در طول سال هزاران نفر با تور استانبول به این شهر پر هیاهو و پر ماجرا سفر میکنند. شهر استانبول از جذاب ترین منطقه ترکیه است که مکان های زیادی برای گردش و نوشیدن انواع نوشیدنی ها، به خصوص قهوه دارد.

cafe7 معروف ترین کافه های استانبول

کافه کاپ آو جوی

این کافه خیلی خوبه، وقتی این کافه را در کوچه پس کوچه های ببک پیدا کنی عاشقش میشی! کافه کاپ آو جوی یه کافه کوچیک و دنج که با کسی که دوستش داری میتونی به اینجا بری و کنارش بهترین قهوه این کافه را امتحان کنی. قهوه های این کافه انقدر خوش طعم که شهرت بین المللی پیدا کرده و سبک این کافه ایتالیایی هست.

cafe1 معروف ترین کافه های استانبول

کافه تپه پیر لوتی

اسم این کافه از رمان فرانسوی پیرلوتی گرفته شده، چرا که پیرلوتی عاشق استانبول بوده و چند سالی در این شهر زندگی کرده. این کافه تو بهترین منطقه استانبول ساخته شده و فضایی باز داره، وقتی پشت میزهای دایره شکل با پارچه های قدیمی چهارخونه قرمز سفید میشینی، میتونی از تصویر پانارومایی از خلیج شاخ طلایی و برج گالاتا و پل گالاتا لذت بری. بیشتر گردشگرایی که از مسجد سلطان ایوب بر میگردن با تله کابین یا پیاده به باای این تپه میان و استراحتی میکنن. این کافه محل قرار زوج های عاشق پیشه هست و اکثر فیلم های ترکیه ای سکانس های عاشقانه را در این محل ضبط کرده اند.

cafe2 معروف ترین کافه های استانبول

کافه خانه

یکم دور تر از خیابان استقلال، یک کافه دنج به اسم کافه خانه قرار داره که طبقه همکف آن یک راه رو دالانی که قدمتی قدیمی داره و طراحی این کافه  بسیار زیباستو شمعدان های بزرگی دارد که نظر همه رو به خودش جلب میکنه! طبقه بالا کافه تریا محل برگذاری جشن و مراسم ها هست.

cafe3 معروف ترین کافه های استانبول

کافه وایت میل   

یه کافه خیلی باحال و جذابه که زیر نور خورشید میتونی بهترین صبحانه عمرت رو میل کنی. اگه اهل دسر و شیرینی هستی کافه وایت میل انتخاب کن. به عنوان صبحانه شیر توت فرنگی با سرشیر، آب میوه های طبیعی، ماسکار پونه، کیک شکلاتی با سس آلبالو، بهترین شکلات ها، خوش مزه ترین بستنی رو امتحان کنی.

cafe4 معروف ترین کافه های استانبول

آکالی    

این کافه در منطقه بشیکتاش استانبول فرار داره که با کیفیت ترین قهوه ها تو این کافه سرو میشه. حتما به این کافه برو و ساندویچ های مخصوص آکالی رو امتحان کن. علاوه بر قهوه و ساندویچ های خوشمزه، کیک های بی نظیری هم داره!!!

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: معروف ترین کافه های استانبول+تور ارزان استانبول+تور استانبول+ تور لحظه آخری + خرید آنلاین بلیت هواپیما+خرید آنلاین بلیت هواپیما استانبول+خرید ارزان بلیت هواپیما استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 5 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');