هتل درويشي تور مشهد، سازه‌اي مجلل، باشکوه و خوش‌نقش است که در اصلي‌ترين خيابان مشرف به گنبد طلايي قرار دارد. از اين هتل تا رسيدن به کاسه‌هاي طلايي سقاخانه عالِم آل محمد(ص) و پنجره فولادي‌اش ، راهي نداريد.

هتل 5 ستاره درويشي داراي 223 اتاق در مجموعه‌هاي مختلفي چون اتاق‌هاي فصلي، پنت‌هاس، اتاق ملي و اتاق‌هاي VIP است. اين هتل، بنايي خيره‌کننده با بهترين امکانات و تجهيزات است که سفري رويايي و دلپذير را براي ميهمانانش خواهد ساخت. در هتل درويشي مشهد از سبک معماري 8 مليت ، وام گرفته شده است تا هر سليقه‌اي را اغنا کند و براي ميهمانان تور لحظه آخري مشهد، خانه‌اي ديگر در شهري همجوار يا فراسوي مرزها باشد . دکوراسيون خيره‌کنند? اتاق‌هاي اين هتل با هاراموني و نظمي هنرمندانه چيده و مزين شده است.

رستوران واقع بر پشت‌بام اين هتل با فضايي متفاوت و نفسگير بر فراز آبي آسمان ، انواع غذاهاي ايراني و پهنه‌هاي مختلف را سرو مي‌کند و ميهمانان مي‌توانند تفاوت را در هر لحظه احساس کنند.

در اين هتل، ميهمانان تور مشهد مي‌توانند از امکانات منحصربه‌فرد و بي‌نقصي بهره ببرند.

هتل درويشي مشهد

وجود رستوران‌هاي متفاوت با قصد جلب انواع سليقه‌ها، فروشگاه‌هايي با ويترين‌هايي آراسته شده به مشهورترين و بنام‌ترين برندهاي دنيا ، انواع کافي‌شاپ‌هاي مدرن و سنتي و مجموعه آبي مجهزشده و خيره‌کننده هتل ، اين اقامتگاه را به گزينه‌اي فوق‌العاده و هوشمندانه براي انتخاب تبديل کرده است .

در اين هتل، ميهمانان مي‌توانند از ارائه خدماتي چون سوناي خشک، سوناي بخار، جکوزي، حمام ترکي، سالن بدنسازي ، دوش‌هاي اختصاصي ماساژ، ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضايي شيک و مدرن نيز بهره ببرند.

کارمندان خوش‌خلق، گرم و مهربان هتل درويشي مشهد، در هر لحظه پاسخگوي ميهمانان و زائران عزيز هستند و با رويي گشاده از آن‌ها استقبال خواهند کرد. 

هنگام اقامت در اين شهر اساطيري و پر حادثه، از جاذبه‌هاي توريستي آن، مانند آرامگاه نادرشاه، موزه امام رضا، مسجد گوهرشاد، پارک کوه‌سنگي، طرقبه، شانديز و پارک‌هاي شگفت‌انگيز آبي نيز ديدن کنيد. افرادي که به مغازه‌گردي و خريد علاقه‌مندند نيز مي‌توانند سري به الماس شرق، زيست خاور مشهد و فروشگاه‌هاي اطراف بزنند، بگردند، خريد کنند و در ميان رنگارنگ شيشه‌ها، لذت ببرند. شيريني سفر، نوش جانتان! براي رزرو هتل درويشي مشهد با بهترين نرخ پکيج هاي تور ارزان مشهد مانلي را مشاهده کنيد. 

مانلي پرواز، نقشي از اعتماد، سفري بي‌ترديد را برايتان آرزومند است. سفرتان سبز!